neděle 7. dubna 2013

Birthday wishlist

Květen se nám kvapem blíží a já čím dál více přemýšlím co si přát k narozeninám. Tak jsem prošmejdila internet a našla pár věcí, které by mi udělaly radost.


1. dečka - už dlouho sháním plyšovou měkoučkou deku do pokoje, protože miluju když se můžu zachumlat do něčeho příjemného a při učení je to spolu s horkým čajem skoro nutnost. Jak už jsem zmiňovala někdy dříve, mám slabost pro zebry a zebrovaný vzor a doplňuji tedy svůj pokoj o tyto drobné detaily - dečka by se tedy opravdu hodila.
2. hodinky - jsem blázen do hodinek, mám jich doma několik, ale všechny z aukra za pár korun, které po pár týdnech přestaly fungovat. Proto by mě potěšily pořádné hodinky, u kterých budu mít jistotu, že mi nějaký ten rok vydrží.
3. kónická kulma - moje vlasy a kulma = zarytí nepřátelé. Nikdy mi z mé kulmy vlny nedrží, s žehličkou je neumím (a že jsem se snažila! :D) a po trojkulmě vypadám jak kokršpaněl (na mé vlasy zkrátka není). Už jsem svůj sen o kudrnatých vlasech vzdala ale potom jsem narazila na tento článek od Jíti a po přečtení spousty dalších recenzí je mi jasné, že tohle bude ono :)
4. sportovní oblečení - ležím doma 14 dní a ještě mě dva týdny čekají. Takže se teším až si sednu na kolo, půjdu si zaběhat do parku nebo nechám duši v posilovně či bazénu. Nejsem válecí typ, takže začínám být z toho nicnedělání víc a víc protivná a znuděná. Navíc by můj sportovní šatník potřeboval trochu obměnit, přecejen mám po dvou letech pravidelných tréninků všechno oblečení tak nějak "unavené." Takže už vím, čím bych si chtěla udělat narozeninovou radost :)
5. roztomilá vzpomínka - které dívce by neudělal radost krásný šperk? Navíc pokud je v něm zakořeněno něco/někdo, na co/koho si vzpomenete pokaždé, kdy ho na sobě uvidíte v zrcadle. Navíc mám na jednoduchých doplňcích docela závislost. A tak jako jsem dostala prstýnek ke svým 15. narozeninám, udělalo by mi hroznou radost mít vzpomínku i na ty 18.

2 komentáře:

  1. Jé, Festiny doporučuju! Nejlepší hodinky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za radu - také koukám nejraději po Festině nebo DKNY.

      Vymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie