pondělí 8. dubna 2013

Say Yes to the Dress

Dneska něco k inspiraci.
V červenci má moje kamarádka svatbu a já jsem kromě pozvánky pro hosta dostala také nabídku na focení :) Bude to má první svatba tak se moc těším a zároveň mám i strach - přecejen nemám s focením svateb zkušenosti :D Ale nastal samozřejmě mnohem větší problém a to, co na sebe?! Určitě budu chtít přiléhavý a hlavně jednoduchý a elegantní střih. Prošmejdila jsem ebay a našla jsem spostu krásných kousků a kabelek, tak se chci s vámi podělit a znát váš názor :)

elegance

inspirace na léto


konečně krásné a elegantní kabelky, do kterých se vejde více než peněženka a mobil :D :)


a nakonec zářivě žluté psaníčko, to už mám objednané protože na léto bude ideální :)


A teď otázka na vás. Které šaty jsou hezčí a které se více hodí na svatbu?


2 komentáře:

  1. Myslím, že na svatbu se černé šaty nehodí. Ze všech co jsi tady uvedla se mi zdají nejvhodnější ty růžové.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, že černé moc ne. Ale jsou super oboje :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie