pátek 19. dubna 2013

Fashiolista & Tumblr

Díky dnešnímu línému počasí (to je změna oproti včerejšku) jsem neměla na nic náladu, takže jediné, co jsem byla schopna dělat bylo brouzdání po Fashiolistě a Tumbrlu a rozvíjet na nich vlastní profily. Přináším vám tedy ukázky co u mě můžete najít :)

Fashiolista
Tumblr





A co vy? Jak užíváte pátek?

14 komentářů:

  1. Ty šaty jsou všechny naprosto kouzelný!:)) Hlavně ty první, ty lehce asymetrický!:)) a ty křiváky! Ten tyrkysový jsem viděla podobný v C&A!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zase stašně uchvátil ten béžový. Já prostě béžovou kůži miluju :))

      Vymazat
  2. Krásné kabelky a hlavně šatičky! Chci chci chci!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni se ke mě na Fashiolistě - tam jsou u nich přímo odkazy na e-shopy :)

      Vymazat
  3. Ooo, to je krása<3úplně všechno!

    OdpovědětVymazat
  4. Brala bych vše!! :D škoda že nejsem milionář :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vybrala si naozaj luxusné kuuusky!! :) páči sa mi tvoj blog sledujem ťa :)) ked chceš pozri sa aj ty ku mne :) http://fashion-paradis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie