čtvrtek 18. dubna 2013

I just wanna feel this moment

To je tak strašně provokativní ležet doma s ortézou a berlemi a koukat otevřeným oknem na zářící sluníčko. Teploměr hlásí 24°C to je prostě nádherna! Kdybych alespoň věděla, že na mě to počasí počká, ale ono néé - květen nepřesáhne 15°C :/ Teď je to akorát na kraťasy, tričko, sluneční brýle a spokojený výlet s příletem nebo sednout na kolo a odjet daleko od civilizace. No nic, nemá cenu si zoufat, nic s tím neudělám tak si půjdu třeba alespoň číst nebo se učit na balkón a koukat na vaše rozzářené blogové příspěvky :) Na dnešek jsem si pro vás přichystala jen randomové obrázky, nastřádalo se mi jich pár v telefonu, tak už bylo na čase je zveřejnit.

těsnovinový salát s kuřecím masem, zeleninou a dresingem // špagety se sýrem a kečupem // těstoviny s kuřecím masem a sýrovou omáčkou

kyselé želé bonbóny // jarní svačinka // karamelová zmrzlina s jahodami a šlehačkou

Předevčírem mi přišel tento krásný obal na telefon - z eBay. Mohu jen doporučit TOHOTO prodejce, zboží přišlo za neuvěřitelných 12dní, přitom uváděli 20-30. Takže maximální spokojenost :) 


Tak povídejte, jak užíváte jarní počasí?



4 komentáře:

  1. ten obal na telefon je super! :) dávám si tě do google circles, můžeš si mě také přidat, udělalo by mi to velkou radost ;) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po českých e-shopech jsem ho nenašla pod 200kč + poštovné.. tenhle byl za 60,- a poštovné zdarma :D takže dvojí radost :)
      děkuji, jsi moc hodná, určitě si tě ráda přidám :)

      Vymazat
  2. Jakto že máš berle co si prováděla?:O a ten obal je vážně krásný:)) a mňáám ta sváčá! nedávno serm měla palačinky s tvarohem a kouskama jahod, ale tohle musí bejt taky mňamka:).
    a přidala jsem si tě na googlu do slehovaných, pokud tě nejak zaujme můj blog budu ráda když oplatíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, jsem po operaci kolene - špatné posazení čéšky + moc velká vášeň pro sport :D a s těma palačinkama - no, takovýhle chutě na večer :D na blog se určitě ráda podívám :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie