úterý 16. dubna 2013

Rozhovor s Luckou Šumovou

Nedávno jste mohly zaznamenat článek o mých TOP5 Blogerkách. Jednou z nich byla právě Lucka Šumová. Je to moc sympatická mladá slečna z Liberce, má velmi zajímavý a osobitý blog. Oslovila jsem ji, zda by se mnou neudělala rozhovor abychom ji mohly poznat trochu bílže, ona souhlasila a tady ho máme:

     Jak jsi se vlastně dostala k blogování? Kdy sis řekla „tak, a teď si založím blog?“
Nevím kde, jak a proč, ale narazila jsem na nějaké módní blogy. Celé jsem je prolezla a začalo se mi to strašně líbit a vyhledávala jsem další a další. Až jsem si řekla, že to zkusím i já a taky si ho založím! Jsem ráda, že jsem to udělala, dnes je blog kus mě. :)

     A jak se ti podařilo dosáhnout na blogu takové návštěvnosti a počtu pravidelných čtenářu? Kdy byl ten „zlomový bod?“
Začátky jsou těžké, musíte vydržet a čtenáři si Vás najdou. Dřív jsem točila hodně videa, líbilo se to a hodně čtenářů přišlo díky nim. Pak bych řekla, že jak jsem měla kvalitnější fotky a dostala zrcadlovku, tak Vás tu bylo víc a víc. No těžko se to takhle říká.. 

     Kde, z čeho nebo od koho čerpáš inspiraci?
Inspiruji se všude kolem sebe. V obchodech, na ulici, v časopisech, na blocích a všude jinde na internetu… :)

     V některých tvých článcích jsme mohly zaznamenat zmínky o stativu. Znamená to tedy, že si veškeré outfitové posty fotíš sama? Nebo máš nějakého svého „dvorního fotografa?“
Dřív mě fotila hodně sestra, ale přestalo ji to nějak bavit.. Spouuuusty fotek na blogu si fotím sama na stativ, zabere to sice víc času, ale dělám to ráda. Občas mě vyfotí kamarádka, ale tu s tím docela nerada obtěžuju no.

     Existuje něco, pro co máš opravdu vášeň?
JÍDLO, MILUJU JÍDLO. NENÍ NIC LEPŠÍHO NEŽ SE DOBŘE NAJÍST!<3
pozn. autorky: Čím dál tím více sympatičtější! :D :)) 

     Jak to děláš, že máš vždy na tváři tak upřímný úsměv?
Prostě.. HAKUNA MATATA! To znamená - netrap se. Problémy házím za hlavu, snažím se všechno vnímat pozitivně a já se směju prostě ráda!!



          
           V čem bys řekla, že jsi opravdu dobrá?
Tak to nevím, těžko říct.. Hodně lidí mi říká, že umím pěkně fotit a proto jsem si vybrala i střední školu s oborem fotografie a média. Samozřejmě se ještě učím! :)

     Myslím, že většina tvých čtenářek ví, že máš sestru – také blogerku. Vypomáháte si nějak s blogy navzájem? Která z vás si založila blog jako první?
Já mám blog mnohem déle než ona a řekla bych, že to beru vážněji. Čtenářky, které mě sledují už nějakou dobu, tak by to asi měly vědět. Několikrát jsem se o sestře na blogu zmiňovala. Ať už jsem ukazovala nějaké fotky, odkazovala na nějaký její článek nebo povídala něco o blogu. Občas si něco poradíme nebo se vyfotíme, ale to v poslední době už ani ne…

     A co tvá kamarádka? Publikuješ spoustu fotek právě s ní, má také svůj blog?
Mám ráda, když blogerka na blogu ukáže i fotky ze života. Nejen jak je naparáděná v outfitu, ale něco i trochu ze soukromí. Samozřejmě, nic nebudeme přehánět.. No asi myslíš Káju, ta má blog TADY . Spíš to má jen tak pro zábavu a bohužel nemá tolik času, aby se mu dostatečně věnovala. Jiná má kamarádka blog nemá, ale se Zuzkou jsem si založila kanál na youtube, kde natáčíme vlogy. :)

     Jak vás napadlo založit si kanál ZULU na youtube? A mohla bys nám ho představit?
Já ani nevím, jen tak jsme to plácly a dělaly si z toho srandu. Až najednou vzniklo ZULU TV, tak začínáme točit nějaké vlogy a docela se při tom bavíme. :D Já jen doufám, že nám to vydrží. Nevím, jak to berete Vy, každý na to kouká asi trochu jinak. Když nás zná, když nás nezná… Najdete nás i na facebooku. S blogem a módou to nemá nic společného, spíš prostě pro pobavení! Hahaha.

Já doufám, že se vám rohovor líbil a něco nového vám o Lucce přinesl :) Na závěr bych ráda dodala, že Lucka je také hodně aktivní na Instagramu

     > Lucie Šumová "Your Lucy": http://www.luciesumova.com/

6 komentářů:

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie