neděle 26. května 2013

B-day NEW IN

Příjemnou upršenou neděli slečny :)
Hlásím se dnes jako čerstvá osmnáctka. Nicméně to je tak všehno :D Po pátečních narozeninách se necítím o nic víc ani míň dospělá než doposavaď. No nic, nebudu rozepisovat své dlouhé nudné úvahy o plnoletosti. Přináším vám narozeninový new in abych se mohla pochlubit všemi těmi nádhernými dárky :) Také můžete očekávat Last week #2 a to nejspíš zítra :)

konečně pořádek ve špercích (alespoň těch nejpoužívanějších)
NanuNana

pokud chcete slyšet "bad story" o botičkách z posledního NEW INu, ptejte se na asku :D
CCC

jsem milovník šatů a sukní, takže tyhle si mě získaly hned na figuríně :)
C&A

miluji proužky a kombinaci těchto barev, v létě u mě jednoznačne vede zelená s tyrkysovou!
C&A

má vysněná kónická kulma, snad konečně zázrak, který mi opravdu NATOČÍ vlasy :D
Rowenta

perfektní pomocník k notebooku i na čtení :)

filtrační láhev - skvělá do školy i na sport
Bobble

zelená&tyrkysová opět v akci :D 
Avon cosmetics

mým největším přáním byly hodinky :)
Omaki

stříbrné naušničky do mých citlivých oušek :D :)

a nakonec ten nejkrásnější dáreček od přítele♥
Swarovski

Jak jste prožívali vy svě 18ky? Jaký nejkrásnější dárek a od koho jste kdy dostaly?
Vám všem, kteří ještě následující týden maturujete přeji hodně štěstí a vám ostatním krásný zbytek vákendu!

8 komentářů:

  1. tie plavky sú veľmi pekné :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně přeju všechno nejlepší!
    Dostala si moc krásné dárečky, hodinky jsou úžasné :) No já měla svoje narozky v lednu a ten den si pamatuju úplně přesně-ležela jsem v posteli s horečkou a zánětem spojivek :( Naštěstí jsem se z toho brzo dostala a pak to náležitě oslavila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, nevíš za kolik mají ten stojánek?
    Krásný plavky, i hodinky a šperky, moc pěkné dárečky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny dárečky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  5. podobný stojan mám tiež,len v bielej a je úplne skvelý :)) veľmi pekný darčeky,hlavne tie strieborné hodinky a set :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, prosím tě, dostala jsem k Vánocům také hodinky Omaki, docela podobné těm tvým, ale mám problém s nastavením těch menších koleček, nevíš, jak se nastavují???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ty menší ciferníčky jsou jen na ozdobu - nenastavují se, nefungují, nic nezobrazují. Tedy alespoň u těch mých :)
      Hezký den :)))

      Vymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie