pondělí 27. května 2013

Last week #2

Krásný večer moji milí,
jak jsem včera slíbila, mám pro vás dnes další randomový souhrn týdne. Sama se divím, jak málo fotek jsem za posledních sedm dní posbírala. Je možné, že nejsou všechny, raději sledujte můj instagram, to nejdůležitejší tam najdete :)
Včera jsem se odreagovala s přítelem v aquaparku a dnes absolvovala první jízdu v autoškole - úspěšně zatím - a byla jsem pochválena :D Po krásném prodlouženém víkendu si teď užívám domácí pohodičky a snažím se uspořádat pocity, které jsem nasbírala z dnešních maturi na které jsme se byly s Ká podívat. No za rok touhle dobou - raději nemyslet :D.

Cirkus Humberto - vydání z roku 1955 (nádherná vůně!) // Beníček také přišel na oslavu a také mi popřál k narozeninám :)) // nejvtipnější a taky tak trochu feministická knížka :D díky Ká! // "Nechte si okénko r. 1925" (ani má babička nebyla tou dobou na světě :D)

po dlouhé době obídek ve Fit Baru // první narozeninový dortík (pátek) // druhý narozeninový dortík (sobota) // snad nejlepší pití z řad ochucených piv!

A co vy? Jaký jste měli týden/víkend? :)

PS: Dolaďuji poslední detaily a zítra (max. ve středu) se už těšte na GIVEAWAY! :)
PPS: Jestli máte rádi červenou žářící barvu, kor u absencí na bakalářích, nechte si operovat koleno, lehněte doma na 7 týdnů a dopadnete přesně takhle :D 



3 komentáře:

  1. je tá kniha dobrá? :) rozmýšľala som, že si ju kúpim :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie