středa 22. května 2013

Lirene: Micerální voda 3v1

Konečně! Je tu slibovaná recence :)


Popis výrobce:
"Micelární voda je nová, skvělá volba pro každý typ pleti, dokonce i pro citlivou pokožku.Konsistence výrobku je založena na micelách, je mimořádně jemná, nevysušuje a nedráždí a zároveň důkladně čistí pokožku. Lirene Micelární voda 3v1 kombinuje vlastnosti 3 klasických produktů – odličovací vody, výrobku čistící pleť a hydratačního a osvěžujícího pleťového tonika - to ji činí skvělou vodou pro aktivní lidí, kteří  nemají mnoho času a hledají kompaktní řešení." ZDROJ




Můj názor:
     K těmto produktům "několik v jednom" jsem poněkud skeptická, proto jsem si ani od této vody nic velkého neslibovala. Přisla mi v, myslím že, lednovém LadyBoxu a akorát jsem se chystala ke koupi pleťové vody, takže přišla vhod a ráda jsem si vyzkoušela.
     Po prvním použití - žádný zázrak ani propadák - klasika, prostě voda :D Ale ráno, když jsem zjistila jak je pokožka po večerní aplikaci hebká a hlavně hydratovaná! No, byla jsem veeelmi příjemně překvapena. Vždy jsem byla zvyklá, že všemožné vodičky sice čistí, ale zato pořádně vysušují - doháněla jsem to tedy vetším množstvím hydratačního krému - to zase vedlo k ucpání pórů, pokožka nemohla dýchat atd. atd. Tato micerálka ale všechny tyto pomluvy odbourala!
     Mnohem skeptičtější jsem ale byla k tomu, že bych ji měla používat i jako odličovač. Při představě že si na oči aplikuji pleťovou vodu mě raději pálely rovnou - zřejmě výstraha typu "ani na to nemysli!" :D Ale co, když je na to určená tak to přeci pálit nemůže! A také že ne. Odličí perfektně a v očích necítím vůůbec nic :)

Shrnutí:
+ skvělá hydratace
+ nevysušuje
+ pleť zbaví veškerých nečistot
+ je vhodná i pro suchou pokožku (viz bod 2)
+ není parfémovaná, tedy nedráždí
+ perfektně odlíčí

- marně hledám, ale žádné
Pro slídivce - produkt jsem nedostala od společnosti Lirene a nemám žádnou povinnost kladně recenzovat jejich produkty!

dávám tedy 5 foťáčků z 5

Máte zkušenosti s kosmetikou Lirene? Který produkt byste doporučily? :)


3 komentáře:

  1. Ja z ni taky byla nadsena,dokud jsem nepouzila vodeodolnou tuzku na oci,to akorat rozmazala.

    OdpovědětVymazat
  2. téda,já už na ní koukám delší dobu na blogách, už je čas si jí koupit :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem velmi dlouho používala od Lirene modrou pleťovou hydratační vodu, byla jsem vcelku spokojena, akorát mi přišlo, že je po ní pleť trochu lepivá. Asi budu muset vyzkoušet i tuto micelárku (bylo by skvělé, kdyby nahradila drahou Biodermu):-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie