úterý 21. května 2013

Last week #1

Říkala jsem si, že dám nějaký řád randomovým článkům, ať vás jen tak neodbývám náhodnými foto-reporty. Rozhodla jsem se pro sérii nedělních článků pod názvem Last week. Rovnou se tedy omlouvám, že hned na poprvé jdu s křížkem po funuse :D Snad se bude líbit :)

slečna motorkářka // nejlepší třídní pod sluncem :D

veteráni u nás ve Fóru // konečně nakopnutí ve škole, vysomrovaná káva :D // pfffff analitika :// // tak, a teď který?

ledové latté Costa Coffeé // nejlepší gnnochi se špenátem, kuřecím masem, smetanou a parmezánem // nejlepší fresh z Olympie // klasická snídaně - chocapick, řeský jogurt, pohanka♥

ústecký fresh s maminkou // nejkrásnější gerberky♥ // konečně nehtíky + úlovek v Gateu // zebrovaný jeeeeeep, jedeme?

člověk není "pár týdnu" ve škole a pod okny už nejsou jen základy, ale takovýhle hangár :D // jahody, šlehačka, čokoláda♥ // purová škodovka :D // klasická snídaně No.2 :D

a nakonec krátce z Tempa 2013 - Zahrada Čech, Litoměřice

Tak co vy na to, mám pokračovat? Myslíte, že bych z toho měla udělat samostatnou rubriku do pravého sloupce?

PS: V týdnu se konečně těšte na recenzi!
PPS: Už jen 4 čtenáři do giveaway!! Uuuuuu jste skvělý! :*


1 komentář:

  1. Já bych z toho rubriku určitě udělala, takové hezké fotky si to zaslouží ;) Nad těmi sladkostmi se mi úplně sbíhají sliny, nemůžu se na to dívat, protože mě pokaždé chytnou takové chutě..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie