sobota 18. května 2013

NEW IN shoes

Ahojky všichni, já vím já vím, opět vás zanedbávám, moc se omlouvám, ale škola ted prostě bohužel na prvním místě. Nicméně po uplynulém týdnu už si mohu trochu oddychnout - to nejhorší mám snad za sebou :D Teď jen spousta tématických, pololetních a závěrečných testů a tadáá - prázdniny :)
Dnes pro vás mám jen rychlý new in post. Byli jsme celý den v teplické Olympii po nákupech - ale jelikož mám v pátek narozeniny, nic mi rodiče nenechali a budu vše jako veeeeelké překvapení :D (nic vám ale neprozradím, počkejte si, vše se objeví v článku :)) Ale něco jsem přecejen ukecala :) Moje balerínky byly už chudinky trochu za zenitem, takže nutně potřebovaly náhradnice. Moje vize byla jasná: obyčejné, černé, lesklé, s kulatou špičkou a bez ozdob/cvoků/kamínů. Jaké jsem si koupila? Matné, ocvočkované malými kamínky a se špičatouš špičkou :D Snad jen té černé barvy jsem se držela :D


shoes - CCC

Líbí se Vám? Jaký styl balerín máte radi vy? :))

PS: Nezapomeňte hlasovat o recenzi - ta konci TOHOTO článku :)) Po víkendu se na ni můžete tešit.

9 komentářů:

  1. líbí se mi moc :) Já balerínky mám nějraději :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou hezký. :) Sice mám raději s kulatou špičkou, ale naposled jsem si taky koupila se špičatou a též s kamínkama, který nemusim. :D Ale většinou prostě co mě zaujmou,miluju balerínky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Vypadají hodně pohodlně. Můžu se zeptat na kolik tě vyšly?

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám úplně tyhle samé (akorát v "pleťové" béžové barvě, černé měli také) a stály mě jen 2 stovky a jsou z neznačkového obchodu :) Takže docela koukám, že ty samé mají v CCC :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tie sú krásne ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou krásné, takové jednoduché!

    Přijď se kouknout na mou giveaway s Oasap.
    http://pieceofclaire.blogspot.cz/2013/05/oasap-may-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. :D tak predstava sa od skutočnosti dosť líši,ale aj tak sú veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie