pátek 7. června 2013

Ebay NEW IN

Tak až na problém s šaty už mi dorazily všechny objednávky :) Už mám vytipovanou další spoustu věcí, které budu objednávat, ale kdybych na to všechno čekala, článku byste se nedočkaly asi nikdy protože to je a bude stále dokola :D
Jinak včera u nás bylo nádherně - vedro a sluníčko, tak jsem si odpoledne vyrazila v letních šatech a balerínkách (možná čekejte outfit post). Ale dnes se to pěkně honí, ráno zima, odpoledne hrozné dusno, ještě před hoďkou nádherně svítilo a teď hřmí a žene se bouřka :/ V neděli čekejte last week :)

Nezapomeňte také na GIVEAWAY, ve středu se vyhlašuje! :)

letní plavkové kraťásky - nemohla jsem odolat svým milovaným zebrám :D (160,-)

pásečky v nesmrtelné červené, mé stálici zelené a univerzální béžové barvě (á 30,-)

krásně rudá sukýnka, jen velikosti "One Size" jsem se bála oprávněně, přemýšlím, jestli ji vrátit, čekat zda do ní zhubnu :D nebo ji prodat (100,-)

sportovní obal na paži - v českých obchodech přes 350,- na Ebay 80,-
>> fascinuje mě ta kapsička na klíček :D
>> perfektní otvor pro sluchátka 
>> i přes to, že funkce dotykového displaye nebyla v popisu, tramtadadáá - funguje! :D :)) (ty, u kterých to v popisu bylo jako "super skvělá jedinečná funkce" stály dvakrát, někdy i třikrát tolik - tak jsem si řekla, že to přeci nepotřebuji a teď jsem ráda, že jsem tu blbost neudělala a hrábla raději po levnejším :D)
>> prefektní materiál - velmi pevná a kvalitní guma v kombinaci s nepromokavým s "neoprenem"
>> reflexní aplikace (ty šedé části)
>> jinak barvu jsem volila takovou, která mi ladí ke kolu :D 

opět zebra :D zmiňován ZDE 

Co vy a vaše zkušenosti s Ebay? Nakupujete? Máte nějaké oblíbené prodejce? Klidně házejte do komentářů odkazy co máte z Ebay, nebo přímo na články z vašeho blogu :) Pro dotazy pište na ask.
Krásný víkend všem! ♥

PS: Také, když otevřete můj blog (celý blog, ne článek nebo rubriku - při těch to vidím normálně) tak nevidíte postranní sloupce? Prosím pište do komentářů, popř. připište i rady a tipy co s tím. Děkuji :) 


3 komentáře:

  1. Jůůů ty kraťásky ♥ já jsem si z ebay kupovala zatím jen carmex, který tam stojí mnohem míň než na e-shopech. Po výplatě si chci taky koupit nějaký obal, ale zatím jsem tam na ten můj žádný nenašla :/

    http://toris-makeup.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. obal je super :) a pásky sa mi tiež veľmi páčia

    OdpovědětVymazat
  3. kryt na mobil je krásny a to púzdro športové tiež :) vyzerá to ako veľmi užitočná vec

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie