úterý 4. června 2013

Sailor..

Doufám, moji milí čtenáři, že jste všichni v pořádku a v suchoučku tak, jako já. Naše město to sice asi odneslo úplně nejvíce (a to nejhorší má ještě před sebou), ale bydlím vysoko, tak se mě voda naštěstí netýká. Nicméně jsem se dneska byla po jízdě v autoškole podívat v centru, kde je spousta vody. Uzavřené zatopené nádraží i oba mosty, no děs. Jediné pozitivum na tom všem je, že nám vyhlásili na zítřek i čtvrtek ředitelské volno, tak se možná vydám něco nafotit.
Jinak jsem si řekla, že zachovám zdravý smysl pro humor a pro dnešek zveřejním "námořnický oufit." Jen doufám, že všichni pochopíte, že nechci situaci nijak zlehčovat, všech obětí a celé té situace je mi vážně líto, navíc jsou fotky už pár dní staré a nejsou foceny se záměrem.

A nezapomeňte na GIVEAWAY! :)




sako - New Yorker, tílko - Lidl, kalhoty - H&M, boty - Deichmann, náušnice - DIY


3 komentáře:

  1. Parádní outfit! :) Nejvíce se mi líbí ty boty! :)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je krásnej komplet! Ty boty a sáčkou krásně ladí :)

    OdpovědětVymazat
  3. miluji pruhy a ty náušnice jsou super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie