středa 26. června 2013

Last week #5

Za poslední týden se toho moc neudálo. Doháněla jsem poslední resty ve škole a nakonec jsem si mohla konečně oddychnout a veškeré sešity a učebnice hodit za hlavu, tedy kromě Autoškoly. Teď řeším jen to, zda mám všechno zbaleno a jestli nepotřebuji ještě na nákupy :D V pátek zvedám kotvy, tak možná nějaké články přednastavím aby tady nebylo úplně pusto a prázdno :) A jestli se trochu umoudří počasí, ukážu vám nějaký ten outfit.

moderní design, výstava diplomových prací FUD // výstava diplomových prací FUD UJEP // člověk si udělá originální třídní fotku a pak jim ji ani nevystaví :D // museum hygieny v Drážďanech

valinka, čokoláda, malinový sorbet a všechny ty pičičvandy okolo, mňaam // granátové jablko&aloe vera, zelené jablko - zatím nejlepší co jsem kdy měla! // doping do deště s Ká, Starbucks Dresden /// miluju♥

nejlepší nejpohodlnější a nejkrásnějši tričko :)) // nothing to say :D // my quote! :)

Jaký jste měli týden vy, moji drazí? :)

1 komentář:

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie