středa 26. června 2013

Konec GFC?!

Ahojky moji milí,
tak co, už si také užíváte przádniny nebo ještě dřepíte ve škole? Naše třída lítá po výletech, takže já se válím doma :P Dnes mám pro vás přichystaný Last week, ale teď potřebuji vyřešit něco jiného. U několika blogerek jsem četla, že k 1.7. má končit GFC. Já osobně tomu tedy moc nevěřím, ale raději chci být připravena, nerada bych o vás, moji zlatí, přišla. Proto bych vás pro jistotu ráda přesměrovala a pozvala na bloglovin, kde je, podle mě, sledování blogů nejjednoduší (tedy hned po GFC). Přispěvky blogu se tam sdílí automaticky, takže se nemusíte bát, že by se vám nějaký článek nezobrazil.


A sám bloglovin o tom mluví:


Návod, jak zkopírovat veškeré sledované blogy přes GFC na Bloglovin:
1.

2.

3.

4.

5.


Veškeré své články (a nejen to) sdílím také na své FB stránce, kde je sledování také pohodlné.
Věřím, že GFC pojede dál, ale spoléhat se na to bohužel nemůžeme.

Co si o tom myslíte? Zruší se GFC? Také jste něco takového četly? Klidně pište odkazy do komentářů a šiřte informaci mezi ostatními blogerkami, ať jsme všechny připravené :)

4 komentáře:

  1. Doufám, že se to nestane!! Co je to zase za hloupost...ach jo!:( :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja už som si všetko preniesla a dufam, že je to kravina :(

    OdpovědětVymazat
  3. Áno, má to už končiť prvého júla :) A neverím, že stránka ako Bloglovin by si robila srandu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uvádíš naprosto špatné informace.
    K 1.7. končí Google Reader. GFC se neruší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie