pondělí 24. června 2013

NEW IN

Krásné pondělí moji drazí :)
v první řadě chci poděkovat vám všem, kteří jste mi věrní i přes mou ostudnou neaktivitu. Už je vás tu přes 40 a to mne opravdu moc moc těší :)) Tenhle týden se pokusím opravdu moc moc polepšit a vynahradit vám těch uplynulých 14dní. V plánu mám další Last week a na vaše žádosti také alespoň jeden outfit a možná i recenzi :)) Pátkem počínaje se s vámi na 2 týdny opět rozloučím, odjíždím na dovolenou, takže pochybuji, že budu mít příležitost blogovat. Pokud to ale jen trochu půjde a já vyčmuchám někde alespoň nepatrný závan Wi-Fi signálu, budu aktivní na svém instagramu, tak sledujte sledujte :))
Dnes ale přicházím s dalším NEW IN postem z posledních dní. S blížícím se odjezdem jsem samožřejmě zjišťovala jak moc moc věcí mi jestě chybí a jak nemám co letního na sebe :D Hlavně dnes jsem využila volné pondělí bez školy :) To koleno má i své výhody :D jsem oficiálně omluvena ze školních výletů s třídním, jeho tůry by fakt asi nevydrželo a jsem ráda, protože v tomhle dešti někde courat, pffff :D

za 179,- jsem ho tam nemohla nechat :D
NY - Amisu

láska na první pohled
NY - Amisu

konečně klasické obyč denim kraťasy (v období cvoků, ombre a vysokých pasů je fakt problém něco takového sehnat)
Chillin

Gate

opět má milovaná zelená, letní šatičky z Gate - neodolala jsem, čekejte outfit!

A co vy? Co jste si za poslední dobu pořídily? A chystáte se někam na dovolenou? Povídejte přehánějte komentujte, už se těším! :))


2 komentáře:

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie