sobota 1. června 2013

Rainy saturday

Ahojky,
tak co? Jak užíváte toho "kráááásného" počasíčka? Měla jsem v plánu konečně fotit outfit, ale v tomhle počasí a světle? To se mi ani na ten balkón se samospouští nechtělo a tak pro vás toho dnes moc nemám :D Včera jsem byla s přitelem v kině na Pařbě na třetí? Viděli jste? :) Dnešek jsme proflákali v peřinách a až k večeru se konečně dokopali k malování ložnice.
Abych vás úplně neochudila o článek a jen tu neblábolila tak přikládám fotky, které se mi za poslední dobu nashromáždili v pc a mobilu :)
A nezapoměňte na GIVEAWAY! :) 

miluji tu vůni! // nejlepší a nejoblíbenější činnost // konečně smysluplná značka :D // nothing to say

galaxy starbucks // gold starbucks // I need summer, now! // serotonin♥

dream! // ňuňu :D // není nad mašličky // Will you marry me?

No, I'm not. But, who is? // něco mi to připomíná :D // diamonds // yeah! :D


...and I'm the best!




1 komentář:

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie