pondělí 6. ledna 2014

Two thousand thirteen

Ahoj,
vlastně ani pořádně nevím jak začít. Přestože jsem skoro půl roku nepřispívala, svě oblíbené blogy jsem neopustila a jsem stále věrná čtenářka. A právě proto mě všechna ta blogerská ohlédnutí za uplynulým rokem stále blíž a blíž popostrkovala k návratu k blogu svému. Takže jsem si řekla proč bych jedno takové ohlednutí nenapsala také - třeba to bude první krok k dalším pravidelným příspěvkům.


V lednu začali v plném proudu přípravy na další ročník březnového festivalu Jeden svět, konečně jsem viděla na živo Partičku, fotila několikrát v ateliéru a zase jsem na chvíli začala cvičit.

Únor byl ve znamení otevřené výstavy, které jsem se zúčastnila se svými fotografiemi, navštívila jsem několik plesů, zase jsem prákrát fotila v aťasu, s přítelen jsme konečně vymalovali a vrcholily festivalové přípravy. Zakončený ale byl snad úplně nejhůř.

V březnu přítel oslavil narozeniny, já odjela na konferenci projektu Respekt nebolí, s Jedním světem jsme už pořádali výstavy a předprojekce (následně již celý festival), proběhli jarní prázdniny ale především pro mě začalo 2měsíční flákání po operaci kolene.

K dubnu můžu říct je jedno - celý jsem ho proválela s ortezou na noze :(

Květen pro mě znamenal brutální návrat do školy a měsíční maraton pro alespoň ucházející závěrečné vysvědčení. Naštěstí se dělalo už konečně hezké počasí takže mi ten trošek volného času kromě rehabilitací naplňovala také grilovací odpoledne a konečně jarní procházky. Také jsem oslavila své 18 narozeniny. Koncem měsíe, když už jsem si byla celkem jistá i bez berlí, jsem začala s autoškolou. Mimo jiné jsem se byla také několikrát podívat na ústí maturity - "ať vím, ce mě ten příští rok čeká" 

S přítelen jsme vymalovali další pokoj, s maminkou jsem navštívila krásnou Kutnou Horu, se školou drážďanské Muzeum hygieny, polopatě jsem pokračovala v jízdách v autoškole a především jsem úspěšně ukončila třetí ročník a odjela na dovolenou do Chorvatska.

Konečně prázdniny. Krátce po návratu z dovolené jsem fotila svou první svatbu a užívala si zaslouženého volna.

V srpnu jsem úspěšně a (kupodivu) bez problémů složila zkoušky v autoškole, střídavě jsem trávila čas na chatě, s příbuznými a s přítelem po výletech. Přivydělala jsem si hlídáním kočičky přes inzerát.

Oficiálně maturantka - FUJ! Začal mi doufejme poslední středoškolský ročník a já to absolutně nevnímala. Hm, škola, no a co, tak je škola (také se to teď projevuje) :D Vyzvedla jsem si řidíčák, nakupovala v Praze a Německu. Nechala jsem si konečně radikálněji "sáhnout" na vlasy. S přítelem se nám rozjela první velká zakázka, také jsem na 14dní lehla s angínou. Především jsme ale uvítali nového člena rodiny, 3měsíčního sibiřského kocourka Simona.

V říjnu jsme s přítelem oslavili první výročí (nádherným výletem na Königstein a úžasnou večeří ve Steak Housu), konečně jsem si vybrala šaty na svůj maturitní ples a chystala se na další projektovou konferenci.

Pomalu mi začínalo docházet, že v té škole musím máknout - maturuju sakra! Po dlooouhé době jsem zase několikrát navštívila svě oblíbené činoherní studio, mamka oslavila narozeniny a definitivně jsem odevzdala svou přihlášku k maturitě.

Poslední tři týdny a volno, konečně! S mamkou jsme si užily koncert Eltona Johna, který dostala k narozeninám, zúčastnila jsem se Nikonové prezentace a s přítelem jsme jeli na vinařickou střelnici aby si on užil dárek, který dostal k výročí. No a pak samozřejmě - VÁNOCE! :)

Když se za tím posledním rokem tak ohlédu, nedokážu jednoznačně říct zda byl dobrý nebo špatný. Úvaha nad touhle otázkou by vydala za další článek :D Takže nad tím raději přemýšlet nebudu, ale doufám, že vy jste jej prožili, tak jako já, na maximum a že ten nový bude ještě lepší! 
HAPPY NEW YEAR!

PS: Na mém instragramu @janafilasova můžete najít takoé malé fotoohlédnutí za uplynulým rokem.

Jaký byl váš rok 2013? :)












4 komentáře:

  1. super příspěvek :) málem jsem na tebe zapoměla když jsi nepřidávala :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) no doufám, že jsem se připomněla a bude to jen lepší :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie