pátek 10. ledna 2014

Plesová sezóna začíná

Tak už i pro mě, dneškem počínaje, je letošní plesová sezóna aktuální. Večer se chystám na první maturitní ples mé školy v tomto roce - ten druhý už bude ten můj :) Původně jsem vůbec jít nechtěla, ale pak jsem si říkala, že je to nejspíš i taková "společenská povinost," jít na ples spolužákům z ročníku, a nakonec jsem se začala i těšit.
Jenže nastalo samozřejmě největší dilema - co na sebe? Nejdřív jsem zvolila variantu kalhotovou - jdu si nacvakat pár (snad pěkných) snímků, tak abych nemusela řešit, zda mi leze sukně, padá vršek šatů, čouhají ramínka apod. Nebýt mé skvělé maminky, dopadlo by to tak. Naštěstí mi připomněla mé (sice spíše letní) černé krajkové šaty, s dlékou téměř po kolena a hlavně volnou sukní - takže nebudu muset každým krokem přemýšlet, zda mi někde něco vykukuje apod. Jako doplňky zvolým béžový pásek, balerýny ve stejné barvě a své milované bordó sako.
Téma dnešního plesu je nezvyklé a poněkud zvlástní, já doufám, že se bude na co dívat - Gatsbyho party. Téme toho mého vám zatím neprozradím, ale také přijde ta chvíle :)

Chodíte na plesy nebo je moc v lásce nemát? Už jste byli letos na nějakém? Chystáte se? Nebbo vás také letos čeká ten váš, maturitní? Těším se na vaše komentáře :)

šaty - H&M

pásek - eBay

boty - NY

kabelka - Deichmann


sako - Amisu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie