úterý 8. července 2014

new WEB, new LIFE

Zdravím,
jak jste si asi už všichni všimli, "m´dní" blog nebude nic pro mě. Taková ta "povinnost" denně přispívat, vymýšlet outfity ze svého nudného oblečení, recenze na kosmetiku kterou ani vpodstatě nepoužívám. Nene, tuhle práci přenechám jiným, talentovanějším a nadšenějším pisatelkám.

Své oblíbenkyně mám stále a nehodlám se vzdát jejich sledování. Ale v mém podání mi to přišlo spíše jako trapné napodobování aktuálního boomu. Nemá cenu přispívat jednou za měsíc, za dva. Takže tady končím. Nevím, nejspíš blog nechám běžet, třeba se sem jednou budu chtít vrátit, nebo se sem budete vracet vy? Kdo ví...

A proč?
Pro pravý důvod proč to tu tak upadlo si musíme dojít do loňského léta. Zkrátka jsem neunesla kritiku "hateru." Nezvládla jsem slyšet, že lid kolem mě, které znám a které denně vídám se chodí na blog bavit a smějou se mi za zády nebo nechávají zbabělé anonymní vzkazy na asku.

Tenhle blog nebyl mým šálkem kývy takže nejspíš proto mi nestálo za to za něj a vlastně i za mě bojovat a postavit se ostatním.

Mám teď pro sebe něco jiného, lepšího, osobitějšího.
Kdo mne alespoň chvíli opravdu a bezelstně sledoval ví, že mojí největší vášní je fotografování a vše kolem něj. Po úspěšné maturitě jsem si tedy založila vlastní stránky s pořádnou doménou, žádnou podřadnou subdoménu - zkrátka jen JÁ a MOJE PRÁCE.

Kde?
Podívejte se - Jana Filasová Photography
A jestli vám přeci jen náhodou bude chybět to mé vykecáváníčko, nezoufejte, na svém webu povedu svůj blog, kde najdete asi opět všchno možné, ale tématicky soustředěné kolem foto/video. Již teď tam najdete první článek.

Děkuji všem za věrnost a podporu :)



1 komentář:

  1. Úplně tě v tomto chápu a přeji vela štěstí s novým blogem :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie