neděle 1. června 2014

eBay WISHLIST

Přeji hezkou první červnovou neděli všem,
dnešní příspěvek bude trošku něco jiného než na co jste zvyklí a já doufám, že se nebudete zlobit. Tak jako asi každá slečna mám ráda doplňky, drobnůstky a blbůstky, které nám udělají radost a stejně tak mám ráda slevy a věcičky "za pár kaček." Proto mě tak pohltit celosvětový server - eBay. Myslím, že nemusím vysvětlovat co ty eBay je nebo jak funguje. Ve zkratce jej můžeme shrnout jako celosvětové Aukro. Najdete zde jak aukce používaných či bazarových věcí tak přímé koupě "Brad new." A to je právě mé hrací pole. Zvládnu trávit hodiny hodiny surfováním po různých produktech a hledáním nejnižší ceny. Řekla jsem si, že se za maturitu odměním nejen nějakým klasíckých nákupem (chystám se zítra - tak můžete čekat New in), ale také si konečně objednám věcičky, které mi přes půl roku leží v záložce Watch list.
1. Flip case - hledání toho pravého flip case mi dalo opravdu zabrat. Vyzkoušela jsem jich už opravdu hodně, od různých výrobců, různé mechanismy apod., ovšem když jsem narazila na tento, řekla jsem si, že to by mohl být ten pravý. Jeho objednání jsem do teď odkládala jen z důvodu vyšší ceny cca 220Kč (ano stále je to o více než polovinu levnější než obdobné kryty v kamenných obchodech, ale přecejen jsem zhýčkaná nízkými cenami mobilních obalů, které u mě nikdy nepřekrořily 60Kč :D)
2. Kitties - láska na první pohled - jednoduchý, černobílý, roztomilý a s úžasným motivem. Opět mne tenkrát ale ohromila cena - bezmála 160Kč
3. Aztec - posledního půl roku jsem stále dokola objednávala jen jednobarevné obyčejné kryty, vrcholem byl můj milovaný zebrovaný vzor, takže jsem si řekla, že je čas svému telefónku trošku obohatit "šatník" o další vzory :) konečně cena "mé kategorie :D" - 40Kč
4. Lens - tohle myslím ani nemusím komentovat. Získala si mne originalita a krásné provedení tohoto obalu a také to, jak by se ke mě hodil :) krása ale odpovídá ceně - 180Kč
5. Shockproof handbag - po vánocích jsem ustavičně hledala ten pravý obal pro svůj tablet, ale pro jeho neobvyklé rozměry stále ten pravý nenacházím. Ovšem tento si mně získal - jednoduchý, přesto praktický a designový. Pokusím se jej sehnat ve velikosti pro notebook :) cena velikosti optimální pro Samsung Galaxy Note 10,1" - 320Kč
6. Nail stickers - už dlouho obdivuji metalické nehty na Instagramu nebo WeHeartIt a stále jsem čekala, že objevím opravdový LAK, který toto dokáže vykouzlit. S přibývajícím množstvím dotazů a odpovědí jsem ale musela usoudit, že se opravdu musím uchýlit k těmto samolepkám. Pokud je nakkonec opravdu objednám, jsem velice zvědavá na práci a manipulaci s nimi (ocenili byste recenzi?). Cena jednoho balení - jedné barvy - 20Kč
7. Handbag - když jsem z eBaye objednávala psaníčko posledně, byla jsem nakonec dost zklamaná . zklamaná svým výběrem, velikost je totiž nakonec skoro nepoužitélná (alespoň pro mě) :D a žlutá barva se mi nějak nehodí :( Proto jsem se rozhodla pro toto veliké, ale problém je stále stejný - jakou barvu? :( poradíte? :) cena - 170Kč
8. Travel Make-up Bag - ano, kosmetických taštiček a kapsiček mám opravud miliony :D ale jak se říká - není jich nikdy dost a tato mne opravdu uchvátila a řekla jsem si to pravé must have! cena - 45Kč
9. Tracksuit - o nových teplácích jsem nijak zvlášť neuvažovala ani netoužila, hledala jsem ale nějaké pěkné nové pro přítele na léto a narazila na tyto, které se mi tak zalíbili, že do objednávky putovaly rovnou dvoje - šedé pro přítele a červené pro mně :) cena - 220Kč (PS: naprosto stejné nabízejí na Vykupto asi za 400,-)
10. Hearted Shirt - oblečení po eBayi objednávám docela nerada ale tahle košile je úžasná, co myslíte? :) cena - 185Kč.

A co vy? Nakupujete na eBay nebo tomu zkrátka nevěříte?

Pokud nemáte účet na eBay nebo PayPal, ráda vám nákup zprostředkuji :)
napište na life-in-little-photo-pieces@seznam.cz nebo na Ask


2 komentáře:

  1. Já se eBay i Aukru schválně straním. Z tohoto důvodu. Můj wishlist by nebral konce, zatímco účet už by zel prázdnotou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto nakupuji po korunkových částkách :) Je ale pravda, že čím levnější věci, tím více utratím :D

      Vymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie