čtvrtek 16. ledna 2014

RECENZE: Něco málo od Dermacolu

Zdravím na sklonku posledního klasifikačního týdne 1. pololetí. Ani nevíte jak se mi dnes ulevilo, když jsem ukecala lepší známku z obávaného předmětu :D Ode dneška zase pár dní flákárny, resp. žádné učení. Stále předemnou ale leží xyz nedodělaných maturitních otázek a především nedopsaná seminární práce, na kterou se musím vrhnout hned co vám to dnes dopíšu :)
Takže k věci. Už je to nějaký ten pátek co jsem si objednala pár produktů od Dermacolu v rámci 200Kč slevy na první nákup. Po více než 3měsících používání jsem se tedy rozhodla vám předat nějaké mé zkušenosti :)

Balíček přišel v krásné růžové krabičce.

Zleva: Čistící a odličující vlhčené ubrousky, BB Cream v odstínu fair, Hydratační mandlový krém, Emulze na problematickou pleť

ACNECLEAR BODY EMULSION

Popis Dermacolu: Tělová emulze s olejem z australského čajovníku pro péči o problematickou pokožku celého těla se sklonem k akné. Speciální lehká receptura s účinnou látkou Zincidone® regeneruje poškozenou pokožku. Nezatěžuje pokožku a neucpává póry. Olej z australského čajovníku má antibakteriální a antiseptické vlastnosti.

Moje zkušenost: Žádné extrémní zázraky jsem nezaznamenala, ale určitě mi gel pomohl. Poslední dobou už nemám zas tak výrazné problémy s akné, ale tato emulze určitě alespoň to málo trochu zaléčila. Má příjemnou konzistenci, pokožku krásně zchladí a zklidní, ale pořád se nemohu rozhodnout zda mi voní nebo ne. Má určitě velice výrazné aroma - nijak nepříjemné ale ani jsem si jej nezamilovala.
Já tento produkt určitě doporučuji! :) 
Cena: 129 Kč

NATURAL VÝŽIVNÝ MANDLOVÝ DENNÍ KRÉM

Popis Dermacolu: Vysoce výživný denní krém s přírodním mandlovým olejem a koenzymem Q10 má silné regenerační účinky, předchází předčasnému stárnutí pleti, redukuje vrásky a napomáhá obnově buněk. Zvláčňuje a zklidňuje podrážděnou pleť a zmírňuje pocity pnutí. Obnovuje ochrannou bariéru pleti, zabraňuje ztrátám vody z pokožky a chrání ji před volnými radikály a negativními vlivy prostředí. Krém je vhodný pro suchou, velmi suchou a citlivou pleť.

Moje zkušenost: Za to tenhle krémík je pro mě naprostá bomba! Už X-let hledám krém, který mi bude vyhovovat a až tento splnil mé požadavky. Mám spíše suchou pleť, potřebuji pořádnou hydrataci - naopak ale nechci odcházet z domu s leskou pokožkou jak čerstvě naleštěnou. Na noc jsem používala opravdu "mastné" a hodně hydratační krémy - to se do rána vstřebalo ale co přes den? Vyzkoušela jsem snad všechny značky (vč. krémů na předpis od dermatoložky) ale vždy se mi na obličeji již během dopoledne objevovaly suché fličky. Tento krém je jiný. I při malém množství nádherně hydratuje, nelesknu se a do večera žádný problém!
Kdo trpíte stejnými odbžemi tak neváhejte!
Cena: 99 Kč

BB MAGIC BEAUTY CREAM 8IN1

Popis Dermacolu: Výjimečný BB krém poskytuje pleti péči jako plnohodnotný krém a je efektivní jako make-up. Vytváří přirozený vzhled pleti, sjednocuje její tón a kryje nedokonalosti. Hydratuje pleť, rozzáří ji a dodá pocit svěží a sametové pleti. SPF 15 chrání pleť před slunečním zářením.


Moje zkušenost: Už dlouho nepoužívám klasické make-upy a vkládám svou pleť do péče BB creamů a jsem maximálně spokojená. Krásně drží pudr a sjednocuje pleť. Konkrétně tento jsem použila jen párkrát, čekám totiž na léto, protože obsahuje UV faktor 15, tak jsem zvědavá. Navíc se mi zdá, že mnohem méně mastí než ty předchozí.
Zatím jsem spokojená :)
Cena: 169 Kč


ACNECLEAR FACIAL WIPES

Popis Dermacolu: Hloubkově čisticí ubrousky jedním krokem důkladně odstraní make-up, nečistoty a odumřelé kožní buňky, předcházejí vzniku pupínků. Aloe vera a máta zklidňují problematickou pleť a přispívají k její regeneraci. Respektují přirozené pH pleti. Jsou vyrobeny ze 100% přírodního materiálu (viskózy), nedráždí pleť a jsou vhodné i pro křehkou a citlivou pleť. Unikátní hydro-reliéfní struktura ve tvaru plástve medu jemně masíruje pleť a tím zlepšuje mikrocirkulaci, přitahuje a zachycuje nečistoty a zároveň dodává pleti hydrataci. Speciální povrch Soft touch je jemný, měkký a velmi příjemný na pleť.

Moje zkušenost: Další malý zázrak! Opět, vyzkoušela jsem spoustu odličovacích ubrousků a vždy jsem musela odlíčení doladit klasickým způsobem, navíc většina je hodně parfémovaná a palí z nich oči. Tyto jsou jiné, příjemně voní, přitom při odličování očních partií žádné pálení nezaznamenávám. Stačí jeden ubrousek na kompletní odlíčení a ani pleť nevysušují.
Rozhodně doporučuji!
Cena: 79 Kč

Samozřejmě mi přišlo i spoustu prospektů a vzorečků.
Máte zkoušenost s vyhlazující a zpevňující péčí od Dermacolu (Enja)? Docela nad několika produkty uvažuji :)

Jaký máte názor na Dermacol? Používáte jejich produkty nebo vám naopak vůbec nevyhovují?
Mějte se krásně! 

2 komentáře:

  1. Tohle je jediny BB, ktery mi tak nejak vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám moc ráda Dermacol. No ale ten BB mi zrovna nesednul.. :-(

    Malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2014/01/giveaway-balubunnycom.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie