neděle 9. března 2014

prom NOW, see you LATER

Hezký nedělní večer,
nechce se mi tohle moje virtuální místečko "opouštět" jen tak beze slova, tak se pochlubím alespoň fotkami z mého plesu. Teď už mě totiž čeká jiný maraton - maturita, přijímačky. Jako každým rokem, je tohle období kritické pro všechny maturující blogerky - mě letos nevyjímaje. Takže doufám, že po maturitě se tu všechny ve zdraví a úspěšně odmaturované sejdeme a všechno vynahradíme. Doufám, že i přesto na mne nezanevřete  (co bych bez vás dělala :( ) i když vás poslední dobou opravdu hodně odbývám a zanedbávám :( Ale říkám si, lepší si dát "oficiální" pauzu, než přispívat jednou za měsíc ne? Nicméně - stále jsem aktivní na Instagramu a budu odpovídat i na otázky na asku :)

Takže závěrem - nematurujícím přeji krásné jaro, a nám, maturantkám, hodně zdaru, úspěchu a štěstí.

Nashle po maturitě!



















A kdyby vás někoho zajímal náš super-vidlácký nástup tak TADY a TADY :)

Pac a pusu. J*

1 komentář:

  1. mala si krasne saty!

    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie