čtvrtek 29. května 2014

Because I'm Happy

Zdravím všechny, kteří jste mi i přes mou neaktivitu zůstali věrní.
Mám úspěšně odmaturováno - a to dokonce víc úspěšně než jsem čekala, s vyznamenáním, jen jedna 2. Jsem vážně spokojená, konečně jsem všechno hodila za hlavu, všechno ze mě opadlo, mám spoustu času, čistou hlavu. Vlastně celý čtvrťák pro mě byl dost náročný a ja teď vím, že končí celá jedna etapa, 4 středoškolské roky utekly jak voda a při tomhle pomyšlení se mě zmocňuje nostalgie a sentiment.
Nicméně s tou spoustou času souvisí i čas na vás - na blog a na ostatní koníčky. Jediné co předemnou teď stojí jsou dvoje přijímačky, ale z toho nějaké extra nervy nemám :)

A co mám v brzské době v plánu?

  • začít se zase naplno věnovat blogu
    • nezanedbávat čtenáře
    • fotit outfity, new-in, randoms apod.
  • začít se zase naplno věnovat focení
    • uskutečnit dlouho plánované projekty
    • nasmlouvat nové projekty
    • založit vlastní stránky 
  • konečně zase pořádně cvičit a sportovat
  • číst sico mě napadne a nedržet se nějakého pitomého seznamu tak, jak jsem to dělala poslední 4 roky
A aby dnešní článek nebyl jen tak stroze povídací, shrnu vám poslední 3-4 měsíce, čas který jsem více či méně věnovala maturitě, do Instarandom - Instagram pro mě byl totiž tím nejvyužívanějším prokrastinačním prostředkem :D :)








A co vy? Co vaše maturita/zkouškové? Nebo vás to teprve čeká?

2 komentáře:

  1. jeej ja maturujem až o rok :) pekne si si to zhrnula si šikovná :) a gratulujem

    inak pozývam ťa na giveaway o dva druhy náušnic budem rada ak sa zapojiš pokiaľ nemáš zaujem prepáč, že otravujem :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj názor, moc si toho cením.
Pokud mě chceš kontaktovat i jinak, než způsobem komentáře, piš na email: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz
Otázky zodpovím na ask.fm
*Janie